سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چه بگویم از این روزگار. در کشوری که توی خیابانهایش پلیس ها دختران بد حجاب را دستگیر می کنند، در سیمای آن دخترکان بزک کرده در حال طنازی و ایفای نقش هستند.

چه بگویم که قدیم تر ها با دیدن دختران بد حجاب گوشمان سرخ میشد و امروز دختران بی حجاب در خیابان ها ریخته اند و کسی خیالش هم نیست.

چه بگویم وقتی می بینم دختری در جشنواره های خارج کشور بدون حجاب با بازیگران خارجی عکس میگیرد و رسما آن را با افتخار در اینترنت پخش می کنند و بعد همین خانم نقش یک دختر محجبه و مذهبی را در سیمای جمهوری اسلامی ایران بازی میکند.

بنده برایم یک سوال پیش آمده که جوابش را نمیابم.

آیا واقعا می شود مثل یک بام و دو هوا را در مسائل دینی هم ترسیم کرد.

در سیما قبلا آرایش، وضعیت پوشش، لحن صحبت و ... مطرح بود و الآن آرایش کارساز نیست و دختران رسما گریم می کنند، حجاب که کلا مهم نیست و در حال بررسی این هستند که آیا پیرهن و شلوار برای خانم ها مشکلی دارد؟ لحن صحبت کردن هم که اگر واردش بشوم حتما متهم میشوم به کج فهمی و کوته فکری. امروز دیگر تماس بدن زن و مرد مهم نیست و فقط مانده با هم عشق بازی بکنند.

بنده از مسئولین سوال میکنم: وقتی سیمای کشور اسلامی ما چنین مواردی را تولید و پخش می کند شما چطور به خود اجازه می دهید در شهر به دختران بد حجاب متعرض شوید؟ آیا بازیگران سیما از نظر شما مصونیت دارند؟

 


89/10/15::: 3:26 ع
نظر()