سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همیشه و مکررا خداوند بندگانش را آزمایش میکند. هر بار به نحوی . این بار هم با نا پدید شدن رئیس جمهور به مدت ده روز و بازگشت او به عرصه سیاست.

نمی دانم چرا رفت و چرا برگشت. نمی دانم چرا مردم بعد از رفتنش این طور عجولانه برخورد کردند و با آمدنش دلبستگی شان به او صد برابر شد.

وقتی رفت ......

دشمنانش گفتند :  رئیس جمهورتان خوب جواب رای شما را داد. گفتند حال متوجه اشتباه خود شدید. گفتند که آیا اگر الان هنگام رای گیری بود باز به او رای می دادید....

دوستانش گفتند : خدا لعنت کند مش .. ئی را که این طور او را گرفتار کرده. گفتند او که دم از ولایت میزد پس چرا!!! .. گفتند ای کاش برگردد تا مملکت به آشوب کشیده نشود...

حال من به دوستان و دشمنانش می گویم : او اگر از نظر ما مشروعیت دارد به دلیل همایت رهبری از اوست. اگر ما به او رای دادیم به دلیل این بود که تنها او دم از ولایت میزد و بقیه در ظاهر یا در خفا جلوی رهبری ایستاده بودند. می دانیم و می دانند که اگر صد بار دیگر هم به روز انتخابات بازگریم باز به او رای میدهیم. مادامی که او در خط ولایت باشد. نه او برای ما فرزانه است نه کسی دیگر شیطان. شخصیت افراد را پندار و کردارشان می سازد. ما به پندار او رای دادیم و تا وقتی پندار و کردار او بر خط ولایت باشد ما هم پشتیبان او هستیم. مگر ما ولی نداریم که شخصا تصمیم بگیریم که چه کسی باشد و چه کسی نباشد. ما اگر واقعا ولایی هستیم و نگران، وقتی رهبر عزیزمان سکوت کرده است باید زبان در دهان نگه داشته و از خودسری بپرهیزیم.

دشمنان و بدخواهان بدانند که تا وقتی عمود خیمه این مملکت این طور ایستاده است شما کاری از پیش نخواهید برد. فکر آسیب زدن به این مملکت و این عزیز دل را به گور خواهید برد.

خداوندا عمر ناقابل ما را کوتاه کن و بر طول عمر با برکت مقام معظم رهبری بی افزا....


90/2/12::: 12:40 ع
نظر()