سفارش تبلیغ
صبا ویژن

توضیح : این متن را وقتی نوشتم که خبر برخورد نیروهای انتظامی با بسیجی ها به گوشم رسید. مخصوصا وقتی شنیدم تماشاگرها در استادیوم بسیجی ها رو هووو کردند . متن رو هم از زبان همان کسانی نوشتم که بسیجی ها رو هوو کرده بودند. این توضیح رو به این دلیل نوشتم که دوستان بنده رو به شدت مورد حمله خودشون قرار داده اند. وقتی تماشاگرها کسانی رو مسخره و هوو میکنند که با لباس مشکی و سربند یا زهرا وارد ورزشگاه شده اند خوب حتما این طوری فکر می کنند دیگر..... حالا لطفا با در نظر گرفتن این توضیح متن زیر رو بخونید. یعنی از طرف یکی از همون تماشاگرها نه از زبان بنده....

برخورد نیروی انتظامی با بسیجی ها در استادیوم آزادی

اینجا سرزمین ایران است. ایران باستان. ایرانی که تمدنش به هزاران سال پیش باز می گردد.
حیف است که به خاطر چند تا بچه مسلمان عرب ما در کشورمان خاطر مردم شریف و کهن ایران را دچار تشویش کنیم.
آن هم برای عرب هایی که از روی خوشی و بدون هیچ انگیزه ای برای خلفای خود درد سر درست کرده اند.


خوب به ما چه. ما خودمان سالها پادشاه همین عرب ها بودیم. یادتان نرفته که ما ایرانی هستیم. همانانی که حکمران کل کشورهای عربی بودیم. اصلا می خواهیم سر به تن این عرب ها نباشد. مگر ما کمتر از دوران جاهلیت عرب هستیم که خود را نژاد برتر کره خاکی می دانستند. ما خودمان از نژاد آریایی هستیم... نژادی که همتایش وجود ندارد.

بگذار اینها همه همدیگر را بکشند و نابود کنند. ارتباطی به ما ندارد که با دختران مسلمان در این کشورها چه برخوردی می شود. یک گروه شورش کرده اند حالا امیر این کشور از امیر اون کشور کمک خواسته خوب این کجایش به ما مربوط است. مگر خودمان زمان شاه وقتی یک گروه از مردم بی بصیرت که می توانیم آنان را ( ایرانی نما ) خطاب کنیم شورش می کردند از سران انگلیس، آمریکا، و حتی همین عرب ها کمک نمی خواستیم و همه شورشیان را به خاک و خون نمی کشیدیم.


دوستان من ما الان در حال پیشرفت هستیم. تازه داریم در فضای بین الملل مطرح می شویم. این همه هزینه کردیم. این همه پول به این فوتبالیست ها دادیم. به اندازه هزینه کل هشت سال دفاع مقدس فقط خرج همین استادیوم آزادی شده است تا بتوانیم سرمان را بالابگیریم و وارد عرصه فوتبال شویم.
خوب حالا یعنی چی که فرزندان همان انسان های بی بصیرت که زمان شاه هم سروصدا می کردند بریزند تو استادیوم به تیم مقابل بی احترامی کنند ارزشهای این اعراب زیر سوال ببرند. مگر اینجا هیئت است که چند تا بچه بسیجی بیسواد بخواهند همه چیز رو به هم بریزند.

اینجا برای خودش قانون دارد. اینجا استادیوم آزادی است . همان جایی که ما ایرانی های آریایی نژاد پارس در آن جمع می شویم تا تمدنمان را به رخ جهانیان بکشیم.
اصلا نمیخواهم در مورد کارهای ناشایست این بسیجیها صحبت کنم. آخر می دانی خاطر شریفمان مکدر می شود. به هر حال من از مسئولین محترم نیروی انتظامی، نگهبانان استادیوم، فدراسیون، وزارت بهداشت، بانک مسکن، شهرداری تهران و حمل و نقل جاده ای درخواست می کنم با تلاش بیشتر و برخورد جدی از تکرار این اعمال منافی تمدن و درگیری های قبیله ای جلوگیری کنند.


با تشکر فراوان یک ایرانی اصیل .


90/2/16::: 1:29 ع
نظر()