سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خوب که فکر می کنم می بینم ما تحت حمایت خاصه مقامات هدایت گر و ارشاد کننده و اصلاح گر و .... زندگی خوب و خوشی را در پیش رو داریم.

جای بسی تقدیر دارد که وقتی ما در جستجوگرها دنبال صفحات مورد نظر خود می گردیم، بعضا به جای نتایج مورد نظر ما صفحه ای باز میشد با عنوان زیر.

(دسترسی به تارنمای فراخوانده شده امکان پذیر نمی باشد)

وقتی شما با این پیام روبرو می شوید، به شما لیستی از سایت ها ارائه میشود که می توانید به جای صفحه مورد نظر خود وارد آنها بشوید....

که خود این جای تشکر دارد که ما را به راه راست هدایت کرده اند... نه خداییش شما کجا لینک این همه سایت خوب رو می تونستید یک جا ببینید.؟؟

تازه از همه اینها که بگذریم میرسیم به امکانات فوق العاده پیشرفته که در این صفحه وجود دارد. من به ذکر یکی از آنها بسنده می کنم.

جستجوگر کاملا ایرانی که حالت های مختلفی دارد. فقط نمی دونم چرا وقتی با استفاده از این سیستم جستجو می کنیم عبارت عجیبی بالای آن دیده میشود.

جستجو با کمک سایت ask.com صورت گرفته است

جالب اینجاست که این جستجوگر های کاملا بومی، به هیچ وجه اطلاعات خودشون رو از موتور جستجوگرهای خارجی نمیگیرن. فقط نمیدونم چرا دو سه روز پیش وقتی جستجو کردم بالای صفحه خطا داده بود که سرویس های گوگل لود نشده است و ... و امروز هم سایت ask.com بالای این صفحه ایجاد خطا کرده.

حالا نمی دونم اینها گوگل رو حک کردند.. گوگل این ها رو حک کرده . این نکته رو دیگه خدا می دونه.

نکته ای که بسیار جالب به نظر میرسه اینه که سایت ask.com که زبونم لال این سایت ها دیتاشون رو از اونجا میگیرند خودش زیر سایه مقامات هدایت گر قرار گرفته و بخش های زیادی از این سایت فیلتر شده است.

شما می تونید حتی این فیلترینگ رو توی صفحه اصلی این سایت ببینید.

به هر حال از اینکه دوستان و مدیران و سیاست گذاران اینترنت این لطف رو در حق ما کردند و اطلاعات گوگل، بینگ، اسک و ... رو جمع آوری می کنند و در یک پوسته کاملا بومی و زیبا و بدون خطا به ما نشون می دهند کمال تشکر را داریم.

انشا الله که موفق و .......... باشند

 


91/7/28::: 12:3 ع
نظر()