سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارها و بارها در برنامه های تلوزیونی و جاهای دیگر شاهد استفاده از نماد ستاره داوود در دکورها؛ بنرها ؛ تبلیغات و ... بوده ام ولی هر بار خواستم موضوع رو به هر نحو ممکن اعلام کنم ؛ با مخالفت دوستان مواجح میشدم. می گفتند این موارد مخفی بماند بهتر است اعلام آن یک نوع اشاعه همین مطلب به حساب می آید. بنده هم سکوت می کردم.

تا اینکه چند روز پیش متوجه مطلبی شدم که ذهن بنده رو درگیر کرده بود تا اینکه امروز شخصا به میدان انقلاب رفتم و از نزدیک نقش ستاره داوود رو روی طرح میدان انقلاب دیدم.
میدانی که نماد انقلابیش سالیان سال چشم مردم انقلابی را نوازش می کرد. وقتی انسان در راه پیمایی ها به این میدان میرسید با دیدن این نماد و تصاویر علمای بزرگ شیعه مخصوصا امام خمینی روحش تازه میشد.
حال اینکه چرا و به چه علت این نماد تغییر کرده و به بهانه های متفاوت از قبیل حفاری مترو و موارد مشابه هنوز نماد جدید سرجایش نصب نشده است بماند برای بعد. فقط اینکه آیا مسئولین جوابی برای استفاده این نماد در این میدان دارند ؟
آیا در مملکت ما که تاریخچه معماری آن در دنیا شناخته شده است با اینهمه نماد اصیلی ایرانی و اسلامی باید از طرحی استفاده شود که چشم صهیونیست ها را روشن کند.
مگر خاطرتان نیست که مقام معظم رهبری در این رابطه فرموده بودند این صهیونیست ها کار سیاسی که می خواهند انجام دهند این نماد ستاره داوود را به هر نحوی در معماری ها استفاده می کنند.
حال شما ما را متهم کنید به کج فهمی؛ متهم کنید به اینکه از هر چیزی می خواهیم بهره برداری سیاسی کنیم. مهم این است که از روی عمد یا سهو این کار در حال انجام است.
عید غدیر سال گذشته برنامه ای در یکی از شبکه های سیما پخش می شد که پشت سر مجری تصویری از پیامبر اکرم نشان داده شده بود که دستان مبارک حضرت علی علیه السلام را بالا گرفته بود و نکته جالب این بود که این تصویر داخل یک ستاره داوود قرار داشت. ستاره ای که به وضوح دیده می شد. آیا اینهم توهم است.
تصاویر زیر گویای همه چیز است. قضاوت با خودتان.







 


89/8/9::: 3:2 ع
نظر()