سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ابتدا به متن زیر دقت کنید و بعد توضیحات بنده رو بخونید!!

    تصویری در میان آیتم‌های دوستان در گوگل ریدر دیدم که بریده‌ای از روزنامه‌ی اعلام نتایج کنکور سراسری در سال 80 را نشان می‌داد. یک نفر  کامنتی گذاشته بود:”سوال اینه که از اینا چند نفرشون الان ایران هستند  هنوز؟” دونستن جواب این
    سوال برای من جالب بود و یک جستجوی کوچیک انجام  دادم. نتایج جالب‌تر از چیزی بود که فکر می‌کردم. حیفم اومد منتشرش نکنم.  قضاوت با خودتان!
    ندا ناطق (نفر اول رشته ریاضی):استانفورد، آمریکا
    اشکان برنا (نفر دوم رشته ریاضی): برکلی کالیفرنیا، آمریکا
    احسان شفیعی پور‌فرد (نفر سوم رشته ریاضی): ایلینویز، آمریکا


    محمد فلاحی سیچانی (نفر اول رشته تجربی):میشیگان، آمریکا
    محمد امین خلیفه سلطانی (نفر دوم رشته تجربی): اطلاعات خاصی پیدا نکردم
    پیمان حبیب اللهی (نفر سوم رشته تجربی): هاروارد، آمریکا
    محمدرضا جلایی‌پور (نفر اول رشته انسانی):زندان اوین، تهران

این متن ایمیلی بود که به لطف یکی از دوستان به بنده رسیده بود تازه بعد از کلی گشت و گزار تو دست این رو اون.. این یعنی اینکه عموما ما مطلب رو می خونیم باور می کنیم و برای دیگران ارسال میکنیم.

چند دقیقه بعد از دریافت این نامه، نامه دیگری در جواب این ادعا به دست بنده رسید که بسیار برایم جالب بود و اون رو در اختیار شما می گذارم...

سلام
امروز صبح یه ایمیل بدستم رسید اول به نظرم خیلی عادی اومد خوب نخبه های ما رو جذب کردن اما بعدش رفتم یکم در موردش سرچ کردم که نتایجش خیلی جالب بود توی سرچ گوگل جز متن همین ایمیل که تقریبا همه ی نتایج جستجو رو شامل میشد و خبرهایی که مربوط به اعلام نتایج کنکور سال 80 بود چیزی که نشون بده الان این افراد کجان پیدا نکردم البته در مورد بعضیاشون یه چیزایی دال بر اینکه الان خارج نباید باشن پیدا کردم.
مثلا آقای محمد فلاحی سیچانی که گفته شده الان در میشیگان آمریکا تشریف دارن جالبه بدونین که ایشون عضو پژوهشگر شرکت فناوری بن یاخته در تهران هستن و اینم لینکش که اگه برین تو قسمت اعضا اسمش هست.
یا در مورد این آقای پیمان حبیب اللهی که قراره الان تو هاروارد باشن هم به این خبر رسیدم که ایشون به همراه چند نفر دیگه در اسفند سال 87 یک کتاب در ایران چاپ کرده در رابطه با آزمون دستیاری به نظرم اگه قرار به تحصیل بود اون موقع نباید تو تهران می بود البته اونم با عنوان دکتر!! و القابی که نمیشد از روی عکس با کیفیت پائین کتاب اونا رو خوند
اینم لینک کتابش و لینک تصویر کتاب

فقط در مورد اشکان برنا یه نامه پیدا کردم که در انتهاش اسمش اومده بود با ذکر همین دانشگاهی که اینجا گفته
در مورد جلایی پورم تا اونجا که یادمه خیلی وقته آزاد شده
برام سئوال شد چرا یه کسایی اومدن یه هم چین چیزایی رو از خودش دراورده و چطور شده که اینقدر همه راحت قبولش کردنو  گذاشتن تو سایتاشون و ... ؟


89/8/17::: 5:7 ع
نظر()